Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Πολεμώντας με τους ιούς!: 1ο μέρος

Ο πολυαγαπημένος υπολογιστής μου είχε μεγάλο πρόβλημα αυτές τις μέρες. Στην αναζήτησή μου, για περισσότερες ταινίες, για περισσότερα mp3 και ακόμα περισσότερα e-books, κάπου κόλλησα ένα ή περισσότερους ιούς. Βέβαια, βλακωδώς, είχα κατεβάσει και ένα registry cleaner που εκ' των υστέρων, ανακάλυψα, πως μάλλον είναι επικίνδυνο στην χρήση.

Κάποια στιγμή, ενώ σέρφαρα, το antivirus μου εμφάνισε δύο - τρία μηνύματα για επιθέσεις ιών που απέκρουσε, και ο υπολογιστής μου κόλλησε. Στο reboot, το Nero μου εμφάνισε μήνυμα, ότι έχασα το cd και dvd drive μου. Έτρεξα το registry cleaner και το πρόβλημα διορθώθηκε. Αμ δε!

Επιχείρησα να κάνω σάρωση για ιούς, με το Panda, το εδώ και τέσσερα χρόνια antivirus μου. Έντρομος διαπίστωσα, ότι δεν σκάναρε τον σκληρό μου!Στη συνέχεια, διαπίστωσα τα παρακάτω:
  • δεν μπορούσα να κάνω defrag
  • δεν μπορούσα να κάνω boot σε safe mode
  • δεν μπορούσα να κάνω system restore
Ήταν προφανές, πως ο boot sector του σκληρού μου είχε μολυνθεί από κάτι.

Προσπάθησα, μέσω online scanners τα εντοπίσω το πρόβλημα. Μάταια! Δεν είχα πρόσβαση σε καμία τέτοια σελίδα, καθώς οι δύο browser μου, τις εμφάνιζαν ως μη διαθέσιμες, όπως και στις σελίδες των γνωστότερων anti viruses αλλά και forums που πραγματεύονται τέτοια θέματα!

Οπως καταλαβαίνετε, την είχα άσχημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: