Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Αντίο Ζαφείρη

"Κοίτα σε κάτι φάτσες που πηγαίνουν οι 386!". Με αυτή τη φράση μου συστήθηκε ο Ζαφείρης, στο πρώτο έτος στη Σχολή.Αρχικά, όλοι οι πρωτοετής μαθηματικοί τον αντιμετωπίζαμε με δέος. Βλέπετε, είχε περάσει πρώτος στη σχολή.

Ειδικά τα πρώτα χρόνια κάναμε πολύ παρέα. Η εξυπνάδα του, πάντα με εντυπωσίαζε όπως και το καυστικότατο χιούμορ του, Από αυτόν γνώρισα το "Νόμο του Μέρφυ" και τον Douglas Adams, ενώ εγώ του μετέδωσα την αγάπη μου για τους Iron Maiden. Περάσαμε ώρες συζητώντας για τη "Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα".  

Δυστυχώς, η Σχολή τον απογοήτευσε: ποτέ δεν μπόρεσε να συμβιβαστεί με την κομματοσκυλοκρατία, την λογική της ελάχιστης προσπάθειας και τον ωχαδελφισμό. Να φανταστείτε, έκοβε τη καλημέρα, σε αυτούς που αντέγραφαν! Και δυστυχώς την παράτησε.

Σε αυτό το φίλο χρωστάω και μέρος της καριέρας μου. Ήρθε ένα απόγευμα στο σπίτι της οδού Ανθέων, και χωρίς να με ρωτήσει, εγκατέστησε στο PC μου, to 386 που λέγαμε, την Turbo Pascal. "Θα μάθεις να προγραμματίζεις". Μπορεί να μην έγινα ο εξπέρ στην Pascal, αλλά κόλλησα το σαράκι του προγραμματισμού, το οποίο με βοήθα ακόμα και σήμερα, στην όποια επαγγελματική μου σταδιοδρομία.

Πήρα το πτυχίο μου και γύρισα στην Αθήνα. Οι δρόμοι μας χώρισαν, και η επικοινωνία μας περιορίστηκε σε κάποια τηλεφωνήματα. Χάρη στα social media, ξαναβρεθήκαμε και αρχίσαμε να μιλάμε στο Facebook και Google talk. Βρήκα και το blog του, το ζήλεψα, και άρχισα και εγώ το δικό μου.

Από κάποιες αναρτήσεις κατάλαβα ότι κάτι του συνέβαινε. Όταν μιλήσαμε μετά από καιρό στο τηλέφωνο, φίλος μου αποκάλυψε ότι είχε μια μορφή καρκίνου στον εγκέφαλο! Μου είπε ότι πήγαινε καλύτερα. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα μιλάμε συχνότερα. Του τηλεφώνησα στα γενέθλειά του αλλά δεν το σήκωσε...

Σήμερα, έμαθα μέσα από το facebook, ότι ο φίλος μου πέθανε. Δεν είχα την ευκαιρία να τον ξαναδώ από κοντά, να θυμηθούμε τα παλιά, και να του εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, για το σαράκι που μου κόλλησε, αλλά πάνω από όλα για τη φιλία του.

Αντίο φίλε, είμαι πολύ τυχερός που σε γνώρισα.

*386 ο επεξεργαστής του τότε Η/Υ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: