Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Κρίση και παρελάσεις

Η χώρα έχει σχεδόν χρεοκοπήσει, το γνωρίζω, και αντιλαμβάνομαι την προσπάθεια για την περιστολή των δαπανών, να κόψουμε ρε παιδί μου, από όπου μπορούμε. Και μια που τη χώρα τη βουλιάξαμε, στην προσπάθεια να σώσουμε ότι σώζεται, δέχομαι για λόγους οικονομίας, οι μεγάλες παρελάσεις να μην περιλαμβάνουν μηχανοκίνητα τμήματα. Οι πτήσεις των μαχητικών αεροσκαφών κοστίζουν, όπως το πετρέλαιο των αρμάτων μάχης (έτσι είναι ο σωστός όρος και όχι τανκς) και των άλλων οχημάτων του Στρατού μας.

Άλλα φαίνεται πως κάποιοι είδαν ακόμα μια ευκαιρία στην κρίση: να απαγορεύσουν γενικά τις παρελάσεις των ενόπλων τμημάτων! Πως αλλιώς μπορεί να ερμηνευτεί το γεγονός, ότι στα πλαίσια του εορτασμού της επετείου της επανάστασης του Ολύμπου στο Λιτόχωρο, δεν επέτρεψαν να παρελάσουν τμήματα της 24 Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας που εδρεύει στην πόλη! Αν με αυτό το τρόπο σκοπεύουν να κάνουν οικονομία, τότε σωθήκαμε!

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, είχα την τιμή να συμμετέχω στην παρέλαση της μονάδας μου κατά τη συγκεκριμένη επέτειο. Ένα άγημα, από στρατιώτες (φαντάρους που λένε και οι προοδευτικοί), με επικεφαλής ένα δόκιμο αξιωματικό, παρέλασε στο κεντρικό δρόμο της πόλης, δίνοντας χαρά στον κόσμο. Ένοιωσα και 'γω περήφανος, παρά το γεγονός ότι είχα βαρεθεί τις παρελάσεις, καθώς με έβαζαν σε κάθε άγημα. Δεν είμαι οικονομολόγος, αλλά το κόστος της παρέλασης αυτής ήταν μηδενικό! Οπότε η δικαιολογία για την ματαίωση της παρέλασης, που προέβαλε η κα Τζάκρη είναι επιεικώς αβάσιμη.

Κάποιοι μάγκες έκαναν τη κρίση ευκαιρία και καταργούν τις παρελάσεις, καθώς ρε παιδί μου, δεν γουστάρουν το στρατό. Ας αντικαταστήσουν λοιπόν τα στρατευμένα νιάτα μας, με κομματικά στελέχη, δημοσιογράφους, μέλη ΜΚΟ και άλλων σχετικών οργανώσεων. Βέβαια, στο στρατό ο κόσμος ρίχνει λουλούδια (το έχω ζήσει) σε αυτούς δεν γνωρίζω με τι θα τους ράνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: