Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Οι όμορφες και οι άσχημες αναμνήσεις μου από το Μουντιάλ που μόλις έληξε...

Είναι αν όχι το χειρότερο μουντιάλ που έχω δει, αλλά σίγουρα το πιο αδιάφορο. Σε μορφή λίστας, θα παραθέσω τι πιστεύω θα μου μείνει από το μουντιάλ, με - τις άσχημες και + τις όμορφες :

- Το θέαμα: οι ομάδες από τις οποίες περίμενα θέαμα, με απογοήτευσαν, με πρώτη και χειρότερη τη Βραζιλία. Δυστυχώς οι λατινοαμερικάνοι αρχίζουν και υιοθετούν τον ευρωπαϊκό τρόπο σκέψης στο ποδόσφαιρο

+ Η Ιαπωνία: Βίτσιο μου, αλλά μου άρεσε το ποδόσφαιρο που έπαιξε

- Οι Αφρικανικές ομάδες: Πάντα γούσταρα την ποδοσφαιρική αναρχία των Αφρικανών, αλλά μου φαίνεται ότι ο ευρωπαϊκός ιός τις έχει προσβάλει...

+ Η Ουρουγουάη: χωρίς να προσφέρει τρομερό θέαμα, παρουσιάστηκε παθιασμένη, μαχητική και σοβαρή. Αν και στον αθλητισμό, όλοι θυμούνται τον νικητή, οι ήττες της στα ημιτελικά, και στο μικρό τελικό ήταν επικές και θρίαμβοι αγωνιστικότητας

- Η πρεμιέρα της Εθνικής μας: γιατί στους επόμενους αγώνες δείξαμε ότι είχαμε πολύ περισσότερες δυνατότητες

+ Η ηρωϊκή πτώση μας, απέναντι στους Αργεντινούς: η μαχητικότητα και το πάθος των παικτών μας με συγκίνησε

- Το ομαδικό πυρ των δημοσιογράφων κατά του Ρεχάγκελ: δεν είμαι από τους θαυμαστές του, με ενοχλούσαν τα κολλήματα και οι εμμονές του (υπόθεση Στολτίδη) αλλά με τους παίκτες, του μίζερου ελληνικού ποδοσφαίρου, μας πήγε σε ένα Μουντιάλ, σε δύο Ευρωπαϊκά, κατακτώντας μάλιστα το ένα

+ Την ιαχή γκολ των συναδέλφων για το δεύτερο γκολ της Εθνικής μας, κατά της Νιγηρίας: Ήμουν βλέπετε στη δουλειά

- Η διαιτησία: Εγκλήματα διέπραξαν σε πολλές περιπτώσεις οι άρχοντες του αγώνα (βλέπε Αγγλία - Γερμανία, Μεξικό - Αργεντινή)

+ Ντιέγκο Φορλάν: Εκπληκτικό μουντιάλ, από ένα τεράστιο παίκτη...

- Λιονέλ Μέσι: Μεγάλε, πάρα πολύ καλός παίκτης είσαι, αλλά ούτε Μαραντόνα ούτε Πελέ. Και δε νομίζω ότι θα τους πλησιάσεις

+ Λαρίσα Ρικέλμε: Η πιο όμορφη ανάμνηση, από την ωραιότερη οπαδό του Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής. Η φώτο που ακολουθεί είναι από το Red Duckling...

Δεν υπάρχουν σχόλια: