Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Όταν έχεις έμπνευση...

Είμαι ορθολογιστής, τουλάχιστον αυτό πιστεύω. Προσπαθώ οι επιλογές μου να γίνονται ύστερα από λογικές διεργασίες και να μην επιρρεάζονται στο μέτρο του δυνατού από συναισθηματισμό. Μερικές φορές όμως έχω προσθήματα, που καμιά φορά, επαληθεύονται.

Είμαι οπαδός του Ολυμπιακού και ως γνωστό η ομάδα μου δεν είχε πετύχει εκτός έδρας νίκη στο Champions League, κάτι που πέτυχε την προηγούμενη Τετάρτη (3/10/2007). Το πρωϊ εκείνο είχα προαίσθημα ότι αυτή τη φορά θα τα καταφέρουμε. Συζητώντας το με ένα συνάδελφο, το Στέλιο, αποφασίαμε να το παίξουμε στο στοίχημα (στοιχηματίζω σπανίως, περίπου μια φορά το χρόνο), "επενδύοντας" από 10€. Δεν θελήσαμε να το παίξουμε μόνο του και εγώ είχα άλλο ένα προαίσθημα για Χ στον αγώνα Λάτσιο - Ρεάλ. Ο συνάδελφος διαφωνούσε και επέμενε στο διπλό της Σαχτάρ. Τελικά επιλέξαμε μια "λογική" λύση: το διπλό της Μίλαν.

Το βραδάκι της Τετάρτης, ο Θρύλος νίκησε για πρώτη φορά εκτός κάνοντας εμάς τους γαύρους ευτυχισμένους. Τα άλλα αποτελέσματα όμως...

Η Ρεάλ έφερε το Χ, όπως και η Σαχτάρ το διπλό. Η Μίλαν όμως έχασε...

Τελικά όταν έχει εμπνευση δεν πρέπει να ακούς κανένα: άκουσα το Στέλιο και δεν έπαιξα το Χ της Ρεάλ, με άκουσε ο Στέλιος και δεν παίξαμε τη Σαχτάρ. Αποτέλεσμα: 0!

Ποτέ λοιπόν μην αγνοείς τις εμπνεύσεις σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: