Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Ωδή στο Mp3 player μου

Θεωρώ τη μουσική κάτι αρκετά σημαντικό στη ζωή μου, όμως για διάφορους λόγους, δεν ακούω όση θα ήθελα. Όμως ένα gadgetακι που αγόρασα το Φεβρουάριο βοηθά αρκετά την κατάσταση: μιλάμε για ένα mp3 player της Samsung με ένα Gb μνήμη (λίγη νομίζω). Με αυτό το μαραφέτι:
  • έχω μουσική υπόκρουση το πρωϊ όταν πηγαίνω στο γραφείο (συνηθώς κάτι δυνατό για να ξυπνάνε τα αίματα π.χ. Reign in Blood των Slayer, αυτή την εποχή)
  • έχω παρέα στη δουλειά (μετά τις 18:00),
  • ηρεμώ στο δρόμο της επιστροφής (είτε ακούγοντας κάτι ακραίο όπως Motorhead, είτε κάτι ασυνήθιστο όπως το soundrack του Vampyros Lesbos*)
  • και με νανουρίζει όταν πάω να κοιμηθώ (συνήθως ακούω podcasts)
Είναι να μην λατρεύεις την τεχνολογία!**

*Γερμανική soft πορνό ταινία των αρχών του 70
**Όχι στο σύνολό της, υπάρχουν και τα μηχανήματα του διαβόλου, όπως το ηλεκτρικό σκουπάκι της γυναίκας μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: