Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Η απλούστερη λύση

Εδώ και περίπου ένα μήνα είχα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου. Συγκεκριμένα, η θερμοκρασία του επεξεργαστή μου χτύπαγε κόκκινο, αρκετά συχνά. Γνωρίζω ότι οι συγκεκριμένοι επεξεργαστές (Intel pentium 4) έχουν τέτοια προβλήματα, αλλά ο δικός μου πρώτη φορά μου τα παρουσίασε.

Έψαξα στο Google για λύση, διάβασα κάποια post σε fora (πληθυντικός του forum) και έψαχνα τη high tech λύση: έψαξα το σύστημα για ιούς, καθάρισα τη registry, ακόμα έψαξα να βρώ τρόπο να μειώσω την ταχύτητα του επεξεργαστή. Υπέθετα πως κάποιο σατανικό adware, κατέγραφε ποια πλήκτρα πατούσα, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται ο επεξεργαστής. Άρχισα να σκέφτομαι τη προοπτική αγοράς καινούργιου Η/Υ (τελείως εκτός προυπολογισμού).

Σε κάθε post υπήρχε η λύση την οποία εγώ παρέβλεπα ως τετριμμένη. Όταν σταμάτησα να ψάχνω και απλά την ακολούθησα, έλυσα το πρόβλημά μου. Ποια ήταν αυτή: να καθαρίσω τον ανεμιστήρα και τις ψύκτρες του επεξεργαστή!!!

Πρέπει να μάθω να σκέπτομαι πιο απλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: