Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Τανκ,Κράνος και Δράσις

Όχι δεν είναι άλλη μια ανάμνηση από τη θητεία μου, αλλά μια πιο παλιά και ευχάριστη. Μια από τις αγαπημένες μου παιδικές ασχολίες ήταν τα κόμιξ και ειδκότερα αυτά με τις ιστορίες από τον ΒΠΠ. Την εποχή εκείνη, (1978 - 1988 περίπου κυκλοφορούσαν ασπρόμαυρα εικονογραφημένα περιοδικά, σε μικρό μέγεθος, και με αυτοτελείς ιστορίες. Στις σελίδες τους διάβαζα τις περιπέτειες γενναίων ανδρών που υπαρασίζονταν τον κόσμο από τους δυνάμεις του κακού (άξονα), για ένα καλύτερο κόσμο. Σίγουρα, στις μέρες μας αυτά φαντάζουν εκτός τόπου και χρόνου, ίσως μιλιταριστικά και εν' γένει ακατάλληλα για παιδιά. Εγώ θα τα θυμάμαι με νοσταγλία.

Θα ήμουν υπόχρεος αν κάποιος με έδινε περισσότερα για την ιστορία των περιοδικών αυτών. Ήταν ελληνικής προέλευσης ή εισαγόμενα; Πότε άρχισαν να εκδ΄δονται και πότε σταμάτησαν.

Οι τίτλοι των περιοδικών αυτών: Δράσις, Τανκ, Κράνος, Μάχη , Πόλεμος.

Αν και έχω βρει τα πάντα στο internet, για τα περιοδικά αυτά έχω βρει μόνο αυτό το μικρό εξώφυλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: