Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Polybius: το παιχνίδι του ολέθρου!

Αυτοπροσδιορίζομαι ως σκεπτικιστής και γενικά είμαι δύσπιστος. Παράλληλα μου αρέσουν οι παράξενες ιστορίες και περνώ ώρες στο δίκτυο ψάχνοντας για τέτοιες ( το ξέρω η ζωή μου είναι ανιαρή). Μια από αυτές αφορά ένα μυθικό ηλεκτρονικό παιχνίδι το Polybius, για την οποία θα σας μιλήσω.

Παίζατε ηλεκτρονικά; Η απάντηση θα είναι κατά πάσα πιθανότητα καταφατική αν μεγαλώσατε στη δεκαετία του 80. Τότε μεσουρανούσαν τα μαγαζία γεμάτες με κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών, με τους γνωστούς λατρεμένους τίτλους: Pac man, Space Invaders, κ.α. Η ιστορία μας αφορά ένα τέτοιο παιχνίδι.

Το σωτήριο έτος 1981 εμφνίζεται σε δύο - τρία σχετικά μαγαζιά του Portland, ένα τρομερά εθιστικό παιχνίδι. Το όνομα αυτού Polybius και ανήκε στην κατηγορία των shoot em up. Το παιχνίδι είχε αφύσικη επιτυχία, με τους παίκτες να σχηματίζουν ουρές για να το απολαύσουν. Όμως κάποιοι από αυτούς πλήρωσαν βαρύ τίμημα. Τους βασάνισαν τρομεροί εφιάλτες, έχασαν τη μνήμη τους και μερικοί αυτοκτόνησαν! Οι πανταχού παρόντες άντρες με τα μαύρα, εμφανίστικαν να μαζεύουν δεδομένα, για ακατανόμαστους σκοπούς.

Καλή ιστορία, δεν συμφωνείτε; Η άποψή μου είναι ότι είναι άλλη μια περίπτωση αστικού μύθου (urban legend), αλλά τη βρίσκω ως εξαιρετική μαγιά για ένα διήγημα επιστημονικής φαντασίας.

Όποιος θέλει να το ψάξει παραπάνω, η αγαπημένη μου Wikipedia αποτελεί μια καλή αρχή (για δες αυτό).

Δεν υπάρχουν σχόλια: