Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Τσαγκαροδευτέρα

Σήμερα η μέρα μου δεν ήταν από αυτή που θα τίς θεωρώ καλές. Ξύπνησα το πρωϊ, έχοντας επίγνωση, ότι είναι Δευτέρα μιας εβδομάδας, με πολύ δουλειά, έχοντας και μάλλον χαμηλό ηθικό. Η ημέρα μου δεν ήταν πολύ παραγωγική, καθώς αυτή τη φορά δεν νίκησα το χάος (απλά έφερα ισοπαλία).

Μένουν άλλες τέσσερις μέρες, και όταν θα έρθει η Παρασκευή, θα αναρωτιέμαι βλακωδώς "πως πέρασε η 'βδομάδα;" Δεν ξέρω αν υπήρξα κάποια στιγμή ενδιαφέρον άτομο, αλλά τα τελευταία χρόνια είμαι βαρετός. Και γκρινιάρης, αν και το τελευταίο ήμουν πάντα. Εξ' απ' ανέκαθεν, που θε έλεγε και κάποιος.

Ξέρετε τι θα ήθελα; Να γύριζα πίσω το χρόνο και να πέρναγα μια εβδομάδα ως τεταρτοετής φοιτητής του Μαθηματικού στη Σαλονίκη. Αλλά δεν γίνεται. Τουλάχιστον να είχα μια Kaiser ακόμα. Ούτε αυτό γίνεται. Πήγα όμως στο super market Πέμπτη, αντί για Σάββατο, και δεν προγραμμάτισα τις προμηθειές μου σωστά...

Τουλάχιστον αύριο είναι Τρίτη και θεωρώ τις Τρίτες καλύτερες από τις Δευτέρες (και από τις Τετάρτες για κάποιο λόγο...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: