Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Ρωμεϊκη τουριστική "βιομηχανία"

Το φετινό καλοκαίρι, ο αριθμός των ξένων που επιλέγουν την χώρα μας για διακοπές, είναι σημαντικά αυξημένος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό οφείλεται στην πτώση των τιμών, αλλά και στην πολιτική αστάθεια που αντιμετωπίζουν η Αίγυπτος και Τουρκία.

Σημαντική μερίδα, νεοελλήνων "επιχειρηματιών" μυρίστηκε  εύκολο κέρδος: Ξενοδόχοι και δωματιάδες αύξησαν τις τιμές, ενώ μέχρι και περιπτεράδες αποφάσισαν να "δαγκώσουν" τους κουτόφραγκους, πουλώντας το μπουκάλι με το νερό τρία ευρώ!

Δεν φαίνεται να προβληματίζεται κανένας τους, για το τι θα συμβεί τα επόμενα χρόνια: αν για παράδειγμα, τα πράγματα στην Τουρκία ησυχάσουν, τότε ο "δαγκωμένος" τουρίστας θα προτιμήσει τους γείτονες από εμάς. Η ρωμεϊκη κουτοπονηριά του, δεν τον αφήνει να καταλάβει ότι τη καλύτερη διαφήμιση την κάνει ένας ευχαριστημένος πελάτης. Προτιμάει το κάθε ταγάρι, να "κονομήσει" φέτος, αδιαφορώντας για την επόμενη χρονιά. Εννοείται κάνει ζημιά, και στους σωστούς συναδέλφους του, δυσφημώντας τον κλάδο και τη χώρα.

΄Εχουμε και τον εκπρόσωπο του "καλλιτεχνικού" κόσμου που κοροϊδεύει τους τσιγκούνηδες γερμανους. Μεγάλε καλλιτέχνη εξήγησέ μου, τι από τα δυο συμβαίνει: πεινάει ο ελληνικός λαός, ή ακόμα τα σκορπάει σε ταβέρνες και σκυλάδικα, "για να πηδάει όποια θέλει";

Όσο και να μας κακοφαίνεται είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Αφού θα πετάξουμε ακόμια μια ευκαιρία, θα βρίζουμε τη Μέρκελ, το μνημόνιο και τον Ανάδρομο Ερμή για τις μαλακίες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: