Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Αποκλειστικό: Η ΕΕ εγκαταλείπει το ευρώ, και εντάσσεται στη δραχμή!

Εργάζομαι σε μεγάλη ελληνική τράπεζα, και έχω αρκετά υψηλή θέση (το κάθισμά μου το έχω ρυθμίσει όσο πιο ψηλά γίνεται). Αν και από τη διοίκηση του οργανισμού, μας απείλησαν ότι αν αποκαλύψουμε το μυστικό, θα μας καεί το βίντεο, εγώ όμως έχω DVD player, και θα το αποκαλύψω.

Χθες, σε απομακρυσμένο κατάστημα του δικτύου μας, προσγειώθηκε UFO, με αντιπροσώπους των ΕΛ. Κατέθεσαν ένα αστρονομικό ποσό σε χρυσό, και σκοπεύουν να μας ξεχρεώσουν. Και δεν θα σταματήσουνε εκεί, αλλά επειδή τα 'χουν πάρει στην περικεφαλαία, θα αγοράσουν το χρέος όλης της Ευρώπης, και θα αναγκάσουν όλες τις χώρες να φύγουν από το ευρώ και να μπουν στη ζώνη της δραχμής! Ειδικά για την Αγκέλα, θα την αναγκάσουν να ζητήσει γονατιστή συγνώμη στο Σύνταγμα από τον ΓΑΠ.

Οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν την 25 Μαρτίου, επειδή είναι η γιορτή μου, και τους παρακάλεσα να μου κάνουν το χατήρι.Α, θα αναλάβουν και τον μπασκετικό Ολυμπιακό, και του χρόνου θα έχουμε τριπλέτα Αμερικάνων τους: Kobe Bryant, Lebron James και Dwight Howard!

Σοβαρά τώρα, στο διαδίκτυο υπάρχει αμύθητος πλούτος γνώσης ανακατεμένος με κακόβουλη ή ηλίθια παραπληροφόρηση.

Υ.Γ. Απάντηση στο e-mail του "συναδέλφου"

Δεν υπάρχουν σχόλια: