Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ποιος είναι βλάκας τελικά;

"Καλά εδώ, εσύ δεν έχεις πάρει πρέφα ότι σε κοροϊδεύουν 30 χρόνια τώρα, ανησυχείς για τους άλλους; Σίγουρα είσαι πολύ καλός άνθρωπος, απλά είσαι και πολύ βλάκας." Τα παραπάνω έγραψε ως απάντηση σε κάποια ανάρτησή μου σε γνωστό forum. Να του δώσω την απάντησή μου, σε μορφή ερωτήσεων:
  • Ψηφίζω τα τελευταία 20 χρόνια περίπου. Δεν ψήφισα ΝΔ- ΠΑΣΟΚ. Εσύ;
  • Δεν είχα την τύχη να παραληρώ σε συγκεντρώσεις κουνώντας πλαστικά σημαιάκια. Εσύ;
  • Δεν εκσταστιάστηκα, και ούτε πρόκειται στο μέλλον, με συνθήματα, "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο", "Λεφτά υπάρχουν" και "Τσοβόλα δωσ' τα όλα". Εσύ;
  • Δεν ήμουν μέλος καμίας κλαδικής ή κομματικής οργάνωσης. Εσύ;
  • Τα πτυχία μου τα πήρα από ελληνικά πανεπιστήμια διαβάζοντας και, όχι ως μέλος κάποιας πολιτικής νεολαίας. Εσύ;
  • Δεν έγλυψα κανένα πολιτικό για να βρω δουλειά. Εσύ;
  • Και εννοείται, δεν με διόρισε κανένας στο Δημόσιο. Εσένα;
  • Δεν έφαγα επιδοτήσεις, και Ευρωπαϊκά προγράμματα κοροϊδεύοντας τους "κουτόφραγκους". Εσύ;
  • Δεν δανείστηκα για αγοράσω ακριβό αυτοκίνητο, να κάνω ταξίδια, και τον ζεν πρεμιέ στις κοπέλες από το ανατολικό μπλοκ. Εσύ;
  • Δεν έκλεψα την εφορία και έχω εκπληρώσει τις υποχρεώσεις μου. Εσύ;
  • Προσπαθώ να είμαι καλός επαγγελματίας, και όχι να κοροϊδεύω. Εσύ;
  • Δεν ρουφιανεύω ανθρώπους πιο άξιους από εμένα. Εσύ;
  • Πιστεύω πως δεν υπάρχουν μαγικές, εύκολες λύσεις για να σωθεί η χώρα. Εσύ;
  • Και το σημαντικότερο, αναγνωρίζω τα λάθη μου και αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Εσύ;
Να με συγχωρεί η αυθεντία σου, που δεν  συμφωνώ με τις "απόψεις" σου, ούτε παριστάνω τον επαναστάτη, με το ένα χέρι να μουτζώνω και το άλλο απλωμένο σα φτυάρι να απαιτώ δανεικά και αγύριστα. Και επειδή η πολύ ευγένεια δεν κάνει καλό, άκου τους ΘΕΟΥΣ και άδειασέ μου τη γωνιά, εσύ και οι υπόλοιποι γεροντοκάγκουρες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: