Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Η πρώτη μου διάρρηξη!


Εκεί που κάθομαι και απολαμβάνω το γεύμα μου, με την συνοδεία μπύρας, χτυπάει το κινητό μου. Για την ακρίβεια, είχε χτυπήσει άλλες είκοσι φορές αλλά δεν το είχα ακούσει...

Ακούω την φωνή της γυναίκας, έντρομη, αν μου αναφέρει ότι κλειδώθηκε έξω, με τα κλειδιά της να είναι στη λάθος πλευρά της πόρτας. Κλείνω το τηλέφωνο, και ξεκινώ εκτάκτως για το εξωτικό Καματερό.

Αμέσως μετά την άφιξη μου στον τόπο του περιστατικού, αναλύω την κατάσταση. Η σύζυγος έχει αφήσει το κλειδί στην μέσα πλευρά της πόρτας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, αρκεί να βάλω το δικό μου και να σπρώξω το αντίπαλο κλειδί έξω από την κλειδαριά. Έλα που το κλειδί της, δεν είναι σε οριζόντια θέση με αποτέλεσμα να μην μπορεί να σπρωχτεί εκτός κλειδαριάς.

Αφού λοιπόν εκτίμησα την κατάσταση,προσπάθησα με ένα συνδετήρα να "οριζοντιώσω" κλειδί, χωρίς αποτέλεσμα. Εκείνη την ώρα, ήρθε ο πεθερός μου, ο οποίος λόγο επαγγέλματος έχει πλήρη γκάμα εργαλείων. Αυτή τη φορά, το μόνο που χρειάστηκα ήταν ένα απλό, ταπεινό κατσαβίδι.

Με λίγη προσπάθεια, έβγαλα το κλειδί από την κλειδαριά και άνοιξα με θριαμβευτικό τρόπο την πόρτα, νοιώθοντας κάτι μεταξύ Μαγκάηβερ, Τζεήμς Μπόντ και Βαγγέλη!

Συμπεράσματα:
  • Παραμένω πιο γραφικός και από ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη
  • Οι κλειδαριές ασφαλείας με κλειδί στην κλειδαριά είναι σχεδόν ανοικτές (αυτό είναι σοβαρή διαπίστωση)

Δεν υπάρχουν σχόλια: