Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Deja vu

Θα γυρίσω και πάλι πίσω στα παιδικά μου χρόνια, και σε ένα μάλλον παράξενο & ιδιαίτερα ενδιαφέρον περιστατικό: Ένα βράδυ είδα ένα παράξενο όνειρο. Η αλήθεια είναι ότι ήταν απλά μια σκηνή που διάρκεσε 2-3 ονειρικά δευτερόλεπτα. Ήμουν στο φουρνάρικο και βλέπω ένα λεπτό πίδακα νερού, να εκτοξεύεται πάνω από τα ψωμιά που περίμεναν στον πάγκο τους αγοραστές τους. Τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά για κάποιο λόγο το θυμόμουν το πρωί.

Το πρωί εκείνης της βραδιάς (ή το επόμενο), ήρθε από το μέρος που πέρναγε τα καλοκαίρια ο μακαρίτης Θείος μου, φέρνοντας μαζί του και τον ιδιαίτερα ζωηρό ξάδελφό μου. Εκείνος είχε μαζί του, ένα νεροπίστολο με το οποίο έκανε διάφορες μίνι σκανδαλιές, βρέχοντας τους πάντες και τα πάντα.

Όπως κάθε πρωί, με έστειλαν να αγοράσω ψωμί. Μαζί μου ήρθε και ο ξάδελφος μου. Αφού έδωσα τα χρήματα που κρατούσα τσαλακωμένα στο χέρι μου, παρέλαβα το ψωμί, και ξεκίνησα για το σπίτι. Εκείνη τη στιγμή διάλεξε ο ξάδελφος να ρίξει μια υδάτινη μπαταριά από το νεροπίστολο, σκοπεύοντας τα ψωμιά. Και με μεγάλη έκπληξη, είδα το παράξενο σύντομο όνειρό μου, να επαναλαμβάνεται στην πραγματικότητα!

Από τότε, έχω ξαναζήσει 2-3 φορές ανάλογες καταστάσεις και ανακάλυψα στην πορεία πως δεν είναι και κάτι ιδιαίτερα σπάνιο: το εν λόγο φαινόμενο ονομάζεται "Deja Vu" και έχει εμπνεύσει τους αγαπημένους μου Iron Maiden, να γράψουν το ομώνυμο τραγούδι. Υπάρχουν αρκετές ερμηνείες, άλλες τετριμμένες και άλλες εξωτικές, αλλά από όσο γνωρίζω, το φαινόμενο αυτό δεν έχει εξηγηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: