Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Μεταβατικός μήνας...


Αυτό που με ενοχλούσε πάντα με το Σεπτέμβριο, ήταν η ομοιότητά του με τον Ιούνιο. Οι ημέρες του είναι λουσμένες στο καλοκαιρινό φως, και ο καιρός ιδιαίτερα ευχάριστος. Αλλά ο Σεπτέμβρης μας φέρνει τον Οκτώβριο και μετά το Νοέμβριο, ενώ ο Ιούνιος...

Είναι μεταβατικός μήνας και μοιραία είναι ιδιαίτερος. Και τώρα που το σκέφτομαι, ο μήνας αυτός έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Την τελευταία μέρα του (1991), ξεκίνησε η φοιτητική μου ζωή στη Θεσσαλονίκη. Τέσσερα χρόνια αργότερα, έδωσα το τελευταίο μάθημα και πήρα το πτυχίο μου. Σεπτέμβριο απολύθηκα από το Στρατό. Ενώ τον ίδιο μήνα, γνώρισα τη σύζυγό μου και ταυτόχρονα ξεκίνησα τη σταδιοδρομία μου στον όμιλο που συνεχίζω να εργάζομαι.

Ας μην είμαι άδικος με το μήνα αυτό και ας προσπαθήσω να τον δω θετικά...

Καλό φθινόπωρο να έχουμε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: