Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Τι είναι ο ξέρτης;

Δεν αρνήθηκα ποτέ ότι είμαι ιδιόρρυθμος τύπος. Μια από τις παραξενιές μου, είναι η τάση μου να επινοώ λέξεις. Μια από τις αγαπημένες μου είναι ο ξέρτης.

Τι είναι ο ξέρτης; Ο ξέρτης λοιπόν, είναι ο τύπος που έχει άποψη για τα πάντα, και τα ξέρει όλα. Οι περισσότεροι τον αποκαλούν ξερόλα, αλλά εγώ προτιμώ την δική μου ορολογία.

Μια χρηστική συμβουλή: θέλετε να δείτε τον ξέρτη εν δράση; Ο χαρακτηριστικός τύπος αυτού του ανθρώπου ευδοκιμεί στα social τα media, στα φόρουμς (sic) και στα σχόλια που βρίσκει κάτω από κάθε είδηση στις σελίδες ειδησεογραφικού περιεχομένου.

Τι μου ήρθε και το έγραψα; Διάβασα τις προτάσεις των σχολιαστών για το πως έπρεπε να αντιμετωπίσει η αστυνομία τον άρρωστο συνάνθρωπό μας που οδηγούσε για 165 χιλιόμετρα στο αντίθετο ρεύμα της Εθνικής οδού, και έχασε τη ζωή του. 

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα σου Βαγγέλη μου.
Άντε φίλε, σε βρίσκω και εδώ....!
Καλή συνέχεια και πάντα καλές εμπνεύσεις.

Λυγερή Σ. είπε...

Καλημέρα καλώς σμίξαμε κι εδώ! :)

Μάνια είπε...

Βασικά μου χαλάς τα χαρακτηριστικά μου ως ξερόλας χαχαχα και έχω και το Οσκαρ του ξερόλα από τους φίλους μου...αλλά τέτοιες μπουρδες δεν γράφω, γενικά είμαι ξερόλας με πιώτητα (να με πιεις στο ποτήρι ένα πράμα χαχα)
τσπ... προσπαθώ να αφήσω σχόλιο να δω αν θα είμαι ομορφούλα και εδώ
Ξέρτης !!! ωραίο όνομα γμτ δεν επιτρέπεις σχολιασμό με όνομα URL??? πως θα συνεχίσω το μύθο μου ... ουφ... Ενα σχόλιο θα σε αφήσω και μετά κοίτα να αφήνεις σχόλια σε αγνώστους γνωστούς χαχαχαχαλκξδφάλκδξφ
αχμμμ δεν θυμάμαι αυτό το γεγονός, δεν νομίζω να είχα διαβάσει ούτε την είδηση ούτε τους σχολιασμούς τσπ
Σε φιλώ :)