Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Καλοκαιρινές ποδοσφαιρικές αναμνήσεις

Ο Ολυμπιακός μόλις απέκλεισε ένα καφενείο με την επωνυμία Λουκέρνη. Άραγε, στην Ελβετία υπάρχουν καφενεία, με την νεοελληνική έννοια;

Το έπος της αγαπημένης μου ομάδας με γύρισε 34 χρόνια πίσω. Οι ημέρες των διακοπών άρχισαν να εξαντλούνται, με το Σεπτέμβρη να πλησιάζει ιδιαίτερα απειλητικά. Αυτό συνεπαγόταν, επιστροφή στην Αθήνα, έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και άλλα τέτοια, όχι ιδιαίτερα επιθυμητά για το δωδεκάχρονο εαυτό μου.

Ένα από τα ελάχιστα παρήγορα ήταν ότι ξεκινούσε και η ποδοσφαιρική σεζόν. Τότε δεν υπήρχε το internet, ούτε οι αθλητικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί. Αθλητικές εφημερίδες δεν διάβαζα. Οπότε πως ενημερωνόμουν για τα ποδοσφαιρικά τεκτενόμενα;

Στον κόσμο του ποδοσφαίρου με είχε μυήσει ο Αντώνης. Ήταν το μεγαλύτερο μέλος της παρέας μας, και με τα δυο χρόνια που με περνούσε τον είχαν χρίσει ως το ίνδαλμά μου. Από αυτόν κόλλησα τη συνήθεια να ακούω τα απογεύματα των Κυριακών, τις ραδιοφωνικές μεταδώσεις των αγώνων.

Το φθινόπωρο του 1984, ο Ολυμπιακός είχε κληρωθεί με την Ελβετική Ξαμάξ. Ο Αντώνης ήταν κατηγορηματικός. Ομαδούλα η Ξαμάξ, ο Θρύλος θα επικρατήσει άνετα με ευρύ σκορ, πολλά με λίγα, όπως μου αρέσει να λέω 30 χρόνια μετά. Περίμενα και εγώ του δυο θριάμβους.

Τελικά, ο Αντώνης δεν πρέπει να ήξερε πολύ περισσότερα από μένα. Ο Ολυμπιακός ξεπέρασε τη Ξαμάξ, με 1-0 στο ΟΑΚΑ και 2-2 στην Ελβετία. Η Ξαμάξ δεν ήταν Λουκέρνη after all.

Άσχετα με την ευρωπαϊκή πορεία του Ολυμπιακού, εκείνο το φθινόπωρο ήταν καθοριστικό για την μετέπειτα ζωή μου, καθώς ότι έγινε τότε, με καθορίζει μέχρι και σήμερα.



3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Βαγγέλη μου και καλό καλοκαίρι φίλε να περνάς.
Ως ...σύγαβρος συμμερίζομαι τις αναμνήσεις σου και τα αισθήματά σου.
Χαίρομαι ειλικρινά που διαβάζω και εδώ σχόλιό σου και μάλιστα τέτοιο που είναι γεμάτο αναμνήσεις και καλοκαιρινέ στιγμές από τα παλιά.
Μου άρεσε επίσης που συνέδεσες όλο αυτό και με κάτι σημαντικό απ τη ζωή σου.
Να περνάς καλά φίλε, να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή.
Και ...καλή επιτυχία στον ...Θρύλο μας στα επόμενα.

Unknown είπε...

@Γιάννης Καλησπέρα αγαπητέ! Εκείνη η χρονιά ήταν σημαντική!

Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

Unknown είπε...

As stated by Stanford Medical, It is in fact the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 19 KG lighter than we do.

(By the way, it has absoloutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING to about "how" they eat.)

BTW, I said "HOW", and not "what"...

Tap this link to uncover if this short quiz can help you unlock your true weight loss potential