Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Λες να ήμουν εκεί και να μην το ξέρω;

Σύμφωνα με τον Δήμο Αγίας Βαρβάρας του Αιγάλεω, την 26/1/2010, ημέρα Τρίτη, και ώρα 4:20 τα ξημερώματα, ήμουν παρκαρισμένος παράνομα, στις συμβολή δύο οδών, που βρίσκονται στη δικαιοδοσία της Δημοτικής Αστυνομίας του. Και για να με τιμωρήσει μου έστειλε κλήση ταχυδρομικά. Να την πληρώσω ρε παιδιά, αλλά δεν έχω περάσει καν, από το σημείο, πόσο μάλλον να παρκάρω και εκεί. Και Τρίτη ξημερώματα; Ντρέπομαι που το λέω, αλλά τα τελευταία χρόνια, έχω ξενυχτίσει 1 ή 2 φορές και αυτές Σάββατο.... Ευτυχώς βέβαια που στην κλήση έβαλαν και ώρα, γιατί άντε να βγάλεις από το μυαλό της γυναίκας μου, ότι δεν έκανα και τίποτα ύποπτο...

Αν σε κάποιο φίλη/φίλο έχει συμβεί κάτι ανάλογο, ας επικοινωνήσει μαζί μου. Ίσως να ήμασταν μαζί εκείνο το βράδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: