Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Όταν είδα ένα U.F.O.

Την προσοχή μου τράβηξε ένα έντονο φως, που έμοιαζε με αστέρι πολύ πιο φωτεινό από όλα τα υπόλοιπα, στην κατεύθυνση της πύλης του στρατοπέδου. Ξαφνικά σάστισα! Στο νυκτερινό ουρανό, αντίκρισα ένα σκοτεινό τριγωνικό αντικείμενο, σαν αιχμή βέλους, να έρχεται προς το μέρος μου! Το φως που τράβηξε την προσοχή μου, ήταν κοντά στη μύτη του "βέλους" ενώ σε κάθε μια από τις γωνίες, υπήρχαν άλλα δυο φώτα.

Από μικρό παιδί, με συνάρπαζαν οι ιστορίες με τα Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα (U.F.O.). Θυμάμαι τον εαυτό μου να διαβάζει με έντονο ενδιαφέρον σχετικές ιστορίες, στο περιοδικό "Θησαυρός", ενώ περίμενα τη σειρά μου στον κουρέα. Ή να συζητώ και να ανταλλάσσω ιστορίες, με τους παιδικούς μου φίλους, τα καλοκαιρινά βράδια. Συγκέντρωνα τα άρθρα εφημερίδων, για περιστατικά που έγιναν στη χώρα μας, ενώ είχα διαβάσει τα δυο σχετικά βιβλία των εκδόσεων Ωρόρα, από διακόσιες φορές το καθένα.Δεν θα ξεχάσω επίσης, όταν ένα δελτίο ειδήσεων των 12, έκλεισε με μια αναφορά για θέαση άγνωστων φώτων στο νυκτερινό ουρανό, που κάποια ανέφεραν στην Αστυνομία. Μας επισκέπτονταν πράγματι, εξωγήινοι;

Μεγαλώνοντας, το ενδιαφέρον μου για το θέμα αυτό άρχισε να φθίνει. Η συντριπτική πλειονότητα των θεάσεων U.F.O. έχει σχετικά πεζές ερμηνείες και ελαχιστότατα περιστατικά, δεν μπορούν να εξηγηθούν, χωρίς να σημαίνει ότι η προέλευση των αντικειμένων που είδαν οι μάρτυρες είχε εξωγήινη προέλευση.  Επίσης, στο χώρος τη Ουφολογία υπάρχουν πάρα πολλοί απατεώνες αλλά και άτομα με ψυχολογικά προβλήματα... Παρ' όλα αυτά. ποτέ δεν σταμάτησα να ελπίζω ότι κάποιο βράδυ θα αντικρίσω κάποιο διαστημόπλοιο από κάποιο μακρινό γαλαξία. Δεν ήταν πιο γοητευτικός ο κόσμος που ζούμε, αν πράγματι ταξιδιώτες από άλλους κόσμους, βόλταραν στους ουρανούς μας; Δεν σταμάτησα να ελπίζω, και σχεδόν ανταμείφθηκα.

Ένα πρωινό του Μαϊου του 1998, επέστρεφα στο Κ.Ε.Τ.Θ. από άδεια.Είναι ξημερώματα, όταν έχω κατεβάσει το σάκο μου από το πορτ παγκάζ του αυτοκινήτου μου, ετοιμάζομαι να χαιρετίσω τους γονείς μου και να ανηφορίσω προς την Ίλη μου. Τότε ήταν που το φως, τράβηξε την προσοχή μου...

Το μυστήριο κράτησε ένα με δύο δευτερόλεπτα, καθώς το πάθος μου για τα πολεμικά αεροπλάνα, συντέλεσε στην αποκάλυψη της ταυτότητας του  ιπτάμενου αντικείμενο. Πράγματι, αυτό που έβλεπα δεν ήταν κάτι συνηθισμένο. Δεν έχω την τύχη να βλέπω συχνά Mirage 2000, ένα από τα κομψότερα αεροπλάνα που έχουν πετάξει ποτέ, στη διαδικασία προσγείωσης και μάλιστα ξημερώματα!  Το Mirage ήταν για μένα ένα Α.Τ.Ι.Α. για εκείνες τις λίγες στιγμές. Ο ήχος του κινητήρα ολοκλήρωσε την προσγείωσή μου, στην πραγματικότητα...

"Καλά, τώρα το θυμήθηκες;", θα με ρωτήσει κάποιος. Αύριο, τα περίφημα X-Files επιστρέφουν, οπότε με αυτό το κείμενο θέλω να χαιρετίσω την επιστροφή της Scully και του Molder, στις οθόνες των τηλεοράσεων (αλλά και των PC) μας. Ελπίζω τα νέα επεισόδια να είναι τόσο καλά, όσο εκείνα των πρώτων σεζόν της σειράς, και να επανακτήσουν τα πρωτεία από το Fringe...

Μπορεί πλέον να μην πιστεύω στην ύπαρξη επισκεπτών από άλλους γαλαξίες, αλλά δεν σταμάτησα και δεν θα σταματήσω, να χαζεύω το νυκτερινό ουρανό. Ποτέ δεν ξέρεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια: