Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

Φωτογραφίες

Λατρεύω την τεχνολογία και όλα τα παιχνίδια για μεγάλους που μας έχει χαρίσει. Οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές είναι από τα αγαπημένα μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω ταξίδι ή σε κάποια εκδήλωση (π.χ. Athens Flying Week), και να μην έχω την compact μηχανή μαζί, ώστε να μπορώ αποθανατίσω οτιδήποτε μου τραβήξει το ενδιαφέρον.Επιστρέφοντας, έχω την γλυκιά αγωνία να δω στον υπολογιστή μου, τις εκατοντάδες φωτογραφίες που τράβηξα. 

Δεν ήμουν πάντα έτσι, δεν με ενδιέφεραν οι φωτογραφίες. Έχω ελάχιστες φωτογραφίες με την εφηβική παρέα μου, ακόμα λιγότερες από τα φοιτητικά μου χρόνια αλλά και από τη θητεία μου. Τότε δεν υπήρχαν οι ψηφιακές, και το φιλμ έβαζε αυστηρούς περιορισμούς, χωρίς μάλιστα να γνωρίζεις ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα.

Πόσο θα ήθελα, να είχα πάντα μαζί μου, μια ψηφιακή μηχανή. Να είχα αμέτρητα terrabytes φωτογραφιών από τα καλοκαίρια μου στην Ιστιαία, Να είχα πολλές φωτογραφίες και βίντεο από τον Παπού και τη Γιαγιά μου.Βίντεο από τον εξυπνότερο γάτο όλων των εποχών, το Γατούτσο. Να είχα στιγμιότυπα από τις περιπέτειες της παιδικής παρέας μου. 

Να είχα καταγράψει τις μαθητικές σκανδαλιές του Λυκείου. Τα τρελά πάρτι και τους αγώνες μπάσκετ της παρέας των Κάτω Πατησίων!

Θα ήθελα να είχα πολλές φωτογραφίες των συμφοιτητών μου, όχι μόνο των φίλων μου. Να είχα φωτογραφίες και με το συγκάτοικό μου. Να είχα πολλές περισσότερες ως Μαυροσκούφης.

Αν είχα όλες αυτές τις φωτογραφίες, θα με βοηθούσαν να θυμάμαι καλύτερα. Το Μυαλό κάνει overwrite και κρατά σπαράγματα αναμνήσεων, στιγμιότυπα που ξεθωριάζουν. Με τις φωτογραφίες, μπορείς να ξεγελαστείς και να νομίζεις ότι γυρίζεις για λίγο πίσω το ρολοϊ...Μπορείς να φυλάξεις κάποιες πολίτιμες στιγμές, να τις αποθανατίσεις.

Αυτό το κειμενάκι, θα ήθελα να το αφιερώσω στη μνήμη της γιαγιάς Τριανταφυλλιάς που μας άφησε την Κυριακή. Μαζί με την άλλη γιαγιά της συζύγου μου, την αγαπημένη Παπαδιά (που έφυγε πριν 3 χρόνια) μου προσέφεραν πολλή αγάπη και πολλές όμορφες στιγμες, το εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα που τι έζησα. Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: