Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Τετάρτη...

Πιστεύετε στα ζώδια; Εγώ όχι, Στο μάτιασμα; Ούτε, καθώς δεν ματιάζομαι ποτέ (εκτός αν είμαι τόσο άσχημος). Θεωρείτε ότι οι μαύρες γάτες φέρνουν γρουσουζιά; Όχι, και ενώ λατρεύω όλες τις γάτες, στις μαύρες έχω μια ιδιαίτερη αγάπη.

Αυτή τη παράξενη εισαγωγή την έκανα, για να τονίσω ότι δεν είμαι δεισιδαίμονας και προληπτικός. Θεωρώ ότι ο τρόπος που μεγάλωσα αλλά και οι σπουδές μου, με έχουν κάνει ορθολογιστή. Βέβαια, αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές: βλέπετε έχω μια ιδιαίτερα παράξενη πρόληψη...

Για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, θεωρώ τις Τετάρτες γρουσούζικες ημέρες! Έχω την εντύπωση πως ότι η πιθανότητα να μου τύχει κάτι δυσάρεστο είναι ιδιαίτερα αυξημένη κάθε Τετάρτη. Αν περιμένω αποτελέσματα, και τα λάβω την Τετάρτη, αυτά δεν θα είναι καλά. Αποφεύγω να προγραμματίζω επισκέψεις σε γιατρούς και μηχανικούς, τις Τετάρτες.

Πιθανότατα όλο αυτό να μην έχει κάποια βάση, και στην πραγματικότητα οι Τετάρτες να είναι το ίδιο τυχερές ή άτυχες, με τις υπόλοιπες ημέρες. Μπορεί να είναι μια λογική πλάνη, που όμως δεν την έχω αποτινάξει από το μυαλό μου!

Μέχρι να απαλλαγώ από την παράξενη πρόληψη, θα συνεχίσω να είμαι προσεκτικότερος τις Τετάρτες και να αποφεύγω να προγραμματίσω κάτι σε αυτές τις ημέρες. Θα συνεχίσω να προτιμώ τις Τρίτες ή τις Πέμπτες, που θεωρώ πιο τυχερές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: