Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Ο Τσάμπας χρειάζεται...

...κλωτσιές με αρβύλα! Αναρωτιέμαι ποιο ήταν το σκεπτικό των διαφημιστών, καθώς και με ποια κριτήρια δέχθηκε η εταιρεία για την προώθησή της, το ελεεινό αυτό θέμα (concept που το λέμε στο χωριό μου). Ο πρωταγωνιστής της νέας διαφημιστικής εκστρατείας των Media Markt είναι ένας αντιπαθέστατος τσαμπατζής που έχει ξεπεράσει τα όρια της γυφτιάς. Περιμένουν ότι οι δυνητικοί πελάτες τις εταιρείας, θα ταυτιστούν με ένα τύπο, που πίνει τα ξένα ποτά, τρίβεται σε ένα μποντιμπιλντερά για να του κλέψει λάδι. Εκτός αν η ιδέα προέρχεται από Γερμανούς, και έχοντας τα γνωστά στερεότυπα για εμάς στο νου τους, θέλουν να μιλήσουν τη "γλώσσα" μας.

Η καμπάνια περιλαμβάνει και μια ραδιοφωνική διαφήμιση, που πρέπει να είναι η χειρότερη όλων των εποχών: μας παρουσιάζει τον "ήρωα" στη λεκάνη της τουαλέτας, να σκίζει τον τηλεφωνικό κατάλογο, προετοιμάζοντας τον για χαρτί υγείας ... Συνοδεύεται με τα σχετικά ηχητικά εφέ...
Τι να πω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: