Σάββατο 18 Αυγούστου 2007

(Σχεδόν) πρώτη εγγραφή

Χαίρετε,

Σας καλωσορίζω στο Blog μου, το οποίο φιλοδοξώ να το ανανεώνω συχνά με ενδιαφέροντα (και συχνά ανορθόγραφα) κείμενά μου.

Αφορμή για τη δημιουργία του, ήταν η ζήλεια που ένοιωσα, όταν "έπεσα" πάνω στο Blog ενός πολύ καλού μου φίλου, με τον οποίο είχα να μιλήσω χρόνια! Ανοίγω και εγώ ένα Blog, για να πέφτουν επάνω του άνθρωποι, που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου, ή έστω να διαβάσουν όσα γράφω.

Η θεματολογία του δεν θα είναι συγκεκριμένη, απλά όταν θα είμαι στη κατάλληλη διάθεση, θα γράφω ότι θεωρώ εκείνη τη στιγμή ενδιαφέρον.

Το σχεδόν στον τίτλο της εγγραφής, κάνει νύξη στο προηγούμενό μου Blog, το οποίο ενημέρωνα σπανιώς.

Σας παραδίδω το Blog μου και είμαι πάντα διαθέσιμος (εκτός από όταν τρώω και παρακολουθώ το Θρύλο)

Βαγγέλης


Δεν υπάρχουν σχόλια: