Κυριακή 19 Αυγούστου 2007

Ιστιαία Ευβοίας

Όπως η πλειονότητα των Αθηναίων (τρομάρα μας), έτσι και εγώ δεν είμαι γνήσιος Αθηναίος. Μπορεί να γεννήθηκα και να μεγάλωσα στην Αθήνα αλλά η καταγωγή μου, τόσο από το σοϊ του πατέρα μου, όσο και της μητέρας μου είναι από την Ιστιαία.

Η Ιστιαία που λέτε, είναι μια κωμόπολη της Βόρειας Εύβοιας. Απέχει από την Αθήνα περίπου διακόσια χιλιόμετρα. Είναι προβάσιμη δια ξηράς, αν και το τμήμα του δρόμο μετά την Χαλκίδα έχει ουκ ολίγες στροφές, είτε με φέρρυ μπόυτ από την Αρκίτσα.

Μπορείς να θεωρηθεί παραθαλάσσια, καθώς οι παραλίες της απέχουν κοντά στα πέντε χιλιόμετρα. Σε απόσταση αναπνοής είναι:

  • τα Λουτρά της Αιδηψού:γνωστή λουτρόπολη και εσχάτως έχει κάνει μπάσιμο στον συνεδριακό τουρισμό
  • Πευκί: σχετικά γνωστό παραθεριστικό θέρετρο
  • Ωρεοί: το επίνοιο της Ιστιαίας, όπου στο λιμανάκι υπάρχουν αρκετά καλά ουζερί

Οι γονείς μου έχουν επιστρέψει εκει, περίπου δώδεκα χρόνια και όποτε έχω την ευκαιρία τους επισκέπτομαι. Ειδικά το καλοκαίρι, το μέρος είναι ιδανικό για χαλάρωμα και μπάνια.

Η περιοχή είναι τουριστικά ανεκμετάλευτη, πιστεύω ενώ υπάρχουν δυνατότητες। Είναι αρκετά κοντά στην Αθήνα, (πόσο μάλλον αν φτιαχτεί επιτέλους ο παλιόδρομος), κάνοντας την ιδανική για ΣΚ.

Πως πάμε: Μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας πηγαίνουμε στην Αρκίτσα (Αθήνα - Αρκίτσα: 150 χλμ.), και μέσω ferryboat στην Αιδηψό . Πληροφορίες για τα δρομολόγια: Αρκίτσα: 2233091121, Αιδηψός: 2226023330. Εναλλακτικά, η διαδρομή δια ξηράς, μέσω Χαλκίδας,

για όσους όμως αντέχουν τις (πολλές) στροφές...

Παραθέτω και δύο φωτογραφίες:

Θέα από το μπαλκόνι του πατρικού μου:

Ηλιοβασίλεμα στα Κανατάδικα (η κοντινότερη παραλία):

Δεν υπάρχουν σχόλια: