Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Έφυγε ο Dio

Εκεί προς το τέλος του καλοκαιριού του 1984, ενός από τα τελευταία της παιδικής μου ηλικίας, άρχισα ασχολούμαι με το μαγικό κόσμο του Heavy Metal. Ένα από τα πρώτα τραγούδια που άκουσα από κάποια κασέτα, ήταν το "Rainbow In the Dark" του Dio. Η μελωδία του χαράχτηκε για πάντα, στο μυαλό μου, και μετά από λίγο καιρό στη καρδιά μου, για πάντα.

Μεγαλώνοντας και εξελισσόμενος, ως οπαδός του είδους, ανακάλυψα τη δισκογραφία του, και λάτρεψα, το δίσκο που περιλάμβανε το τραγούδι, το "Holy Diver". Η επόμενη ανακάλυψη ήταν, οι δουλειές του με τους Black Sabbath, και ειδικότερα, το "Heaven an Hell". Οι τελευταίοι μουσικοί του θησαυροί που ανακάλυψα, ήταν οι πρώτοι δίσκοι των Rainbow, και ειδικότερα το "Rising". Εκεί υπάρχει και το "Stargazer", που θα μου προκαλεί ανατριχίλα για όλη μου την ζωή.

Οι κασέτες αντικαταστάθηκαν από τα βινύλια. και εκεί άρχισα να διαβάζω τους στίχους. Ανακάλυψα τον στιχουργό Dio, με τους αλληγορικούς και διφορούμενους στίχους, που τραγουδούσε με την θεϊκή φωνή του.

Σήμερα, ο Dio μας άφησε, χτυπημένος από καρκίνο. Μια μεγάλη απώλεια, κυρίως για τους οικείους του, αλλά και για όλους όσους τον γνώρισαν μέσα από την μουσική του. Και μέσα από τη μουσική του, θα ζει αιώνια.

Σε ευχαριστώ πολύ, αγαπημένε παππού της μουσική που λατρεύω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: